Organizarea spatiului in camera de lucru


Am un proiect in care trebuie sa decorez o camera de lucru (home office) (dar despre asta voi vorbi intr-un post viitor). Din acest motiv sunt in cautare de idei de depozitare si organizare. In cautarile mele online am ajuns la aceste birouri perfect . Am ales cateva imagini pe care vi le prezint si voua, sper sa va placa si sa va fie utile in organizarea unui eventual home office sau doar a unui coltisor din casa, dedicat lucrului.


In cazul in care spatiul este limitat, postarea unei biblioteci mici in partea de sus a biroului este o solutie foarte buna, ofera spatiu de stocare la indemana.


Imi plac birourile asezate langa fereastra. Aceasta ofera multa lumina naturala si posibilitatea de a utiliza pervazul ca raft improvizat sau ca suport pentru cutii.


Biroul ofera un spatiu de depozitare a laptopului plus o zona care poate fi utilizata in functie de nevoile posesorului, un cub in care pot fi arhivate documente importante. Deasupra biroului, un raft si benzi magnetice pentru a posta note importante si liste.


Un birou pe colt, cum ar fi acesta ofera o suprafata de lucru in ambele parti ale computerului, lasand o multime de spatiu pentru tavi de depozitare, cutii, cosuri, etc. 



Unui balcon sau unei nise nefolosite i se poate da o noua viata cu un birou si o zona de depozitare. Rafturile mari ca cele din imagine sunt ideale pentru a depozita obiecte rar utilizate, cand aveti nevoie de ele sunt usor de localizat.


Doua mese identice, pentru un aspect simetric chic. Acest spatiu de lucru situat intr-o camera de zi poate fi utilizat si ca bufet sau bar pentru o petrecere prin eliminarea lucrurilor de pe birou. Pentru stocarea si organizarea hartiilor pot fi utilizate unul-doua cuburi sub ele si o biblioteca suspendata sau doua-trei etajere.

sursa foto

2 comments