Retete culinare pe categorii

Cum va pastrati retetele? Intr-o agenda, caiet, printate de pe internet sau copiate din diverse reviste apoi aruncate intr-un dosar?



Eu am descoperit ca am retete mai peste tot: prin agende, foi rupte din reviste si pastrate intre copertile cartilor, cateva printuri de pe site-ul Ama in bucatarie ... ce sa mai zic, o dezordine totala!

Asa am inceput sa caut alternative si am gasit: carduri imprimabile pentru retete si separatoare cu modele viu colorate! Sunt create de cei de la Love Vs. Design le gasiti aici si aici. Tot ce va ramane de facut este sa salvati fisierul *.pdf apoi sa il printati.

Preferatele mele sunt "I love my food" (aici le gasiti pentru coli A4) carduri personalizate pentru supa, salata, sos, friptura, suc, paine, desert, mic dejun, fel principal si garnitura. Desi, daca ar fi  dupa mine, as manca doar paine calda si desert, dar am auzit ca nu e bine! :o)

No comments