Cath Kidston


Am vazut recent in  revista Lonny cateva poze din casa cunoscutului designer de textile si accesorii britanic Cath Kidston, supra numita "Regina florilor". Este cunoscuta pentru imprimeurile florale vintage si autoare a catorva carti de specialitate.



Cath  nu este timida cand vine vorba de utilizarea culori indraznete, aceasta camera este decorata cu un echilibru perfect de portocaliu si roz iar rezultatul este un coral cald si imbietor.





Cath Kidston a inceput exact cu acest tip de modele florale si motive -ca cele desenate in jurul usii si in interiorul camerei sa isi creeze produsele.







Modelul floral nu este dens si este temperat de o podea alba si accesorii albe. Fiecare camera este intr-un echilibru de culoare aproape perfect.


Cath Kidston's In Print: Brilliant Ideas for Using Vintage Fabrics in Your Home - ultima carte scrisa de ea, am rasfoit-o si imi place foarte mult, o pot descrie ca o sursa de inspiratie continua, de fiecare data in fiecare imagine descopar ceva nou.


Am facut o selectie cu produsele care imi plac cel mai mult mie in acest moment, ar fi si cateva imprimeuri super dragute dar cel mai bine este sa va plimbati prin magazinul ei virtual cathkidston.co.uk. (o parte din produse gasiti si pe amazon.co.uk).

No comments