Angajari la raw.z

Confucius zicea: "Find a job you enjoy, and you'll never work a day in your life."

Azi am un post mai special si sper ca pentru unul/a dintre voi este chiar ''The dream job'' mie asa imi suna! Am preluat de pe ''bucurie bunastare hrisca' cu acordul Unei anuntul de mai jos. Ce va pot spune cu mana pe inima este ca aveti ocazia sa invatati cum sa traiti si sa va hraniti sanatos, de la o persoana deosebita. In plus sa primiti bani pentru toate astea. :)
dragii miei, va anunt cu bucurie ca, effective immediately,  la raw.z, ne deschidem portile sa primim alaturea colegi noi; vino alaturea de cu noi, cei vechi :-) sa facem lumea mai frumoasa si mai sanatoasa in fiecare zi !
sunt cateva job-uri deschise la raw.z: unul de bucatar, unul deajutor de bucatar, unul de ospatar, unul de vanzator in marile magazine raw.z :-).
principiul de angajare este simplu, invatat de mine, Una :-) de la primul meu sef head hunter :-): "hire for attitude and train for skills!" (adica angajeaza-i pe-aia buni la suflet si-nvata-i tu ce trebuie sa stie).
Acum, nu ne suparam daca esti deja maestru bucatar indragostit de raw, fie si numai la tine in bucatarie. 
Apreciem daca, vanzator sau ne-vanzator fiind, ti-ai petrecut ultimele luni din viata citind despre ierburile si magiile noastre.
Ne bucuram daca vrei sa te faci un ospatar care le va povesti oaspetilor nostri cum sa-si incolteasca singuri semintele, cum sa-si prepare popcorn de conopida la el in bucatarie, cum sa-si faca pesto de busuioc. Si de ce :-).

Daca vrei sa ni te alaturi, scrie-mi, te rog la unaculuna@gmail.com. Nu uita sa-mi atasezi un CV.
Love!Una :-)

No comments