My first blog award!

Ma asteapta de cateva zile bune, daca cititi aberatiile mele de pe facebook stiti ca am a avut de realizat un proiect care m-a stresat cateva zile bune.

Tot ce trebuie sa fac este sa scriu 7 lucruri despre mine, apoi sa il dau mai departe la 15 bloguri.a

Cele 7 lucruri:
- nu am pisica si imi doresc una (daca as putea as avea doua sau chiar trei, glumesc) si o pufosenie de catel;
- iubesc sa ma plimb prin magazinele de decoartiuni si sa pierd ore facand asta;
- desenez;
- am o pasiune pentru parfumuri;
- imi place sa ma plimb prin lume sau sa o citez Meg ''imi doresc sa ajung "la capatul pamantului";
- imi plac cartile cu vampiri si fantasy (guilty pleasure);
- filmul si cartea de care nu ma satur niciodata: Alice in Wonderland (cel din 2010);
- am vazut Gilmore Girls toata seria de cel putin trei ori, ma relaxeaza
au iesit 8 :)
Cine il vrea este liber sa il ia si sa imi trimita un link, promit sa le public :)

No comments