DIY: Glob 3D din hartie

Imi plac lucrurile realizate din hartie si daca mai sunt si 3D cu atat mai bine. Dragoste la prima vedere!

Ieri am construit doua mingi din hartie. In timp ce le montam mi-am dat seama ca datorita formei pe care o au sunt perfecte si pentru decorarea bradului.

Ai nevoie de 12 petale taiate pentru a realiza un glob/floare. Nu aveti nevoie de lipici! singura materie prima este hartia. Am creat sablonul in Illustrator, l-am printat, apoi am taiat conturul cu foarfeca. Se monteaza intuitiv iar pe masura ce adaugati petalele se formeaza globul.

Daca doresti sa atarni ornamentul, pe ultima petala lipeste un patrat de scotch, apoi fa o mica gaura in centru, foloseste o croseta pentru a trage snurul prin ea (tot atat de bine poti folosi un fir de ata, recomand totusi un fir mai gros) si nu uita sa faci nodul.

Ornamentul l-am realizat din hartie alba pentru imprimanta cu o greutate medie, am folosit direct foaia printata pentru a se vedea mai clar in imagini conturul. Puteti utiliza si hartie colorata iar recomandarea mea este sa folosesti ca sablon o petala imprimata peste alta coala, pentru a evita marginea neagra.

Daca doresti sabloane pentru ele astept un email de la tine pe adresa: gabriela.artsylife@gmail.com am trei marimi: cel mai mare ornament este de dimensiunea unei mingi de bashet, cel mijlociu aproximativ cat un grapefruit mare iar cea mai mica cat o minge de tenis.

No comments