Coco Mademoiselle

Aseara am inceput sa caut un nou parfum, oarecum m-am obisnuit cu cele pe care le am (Kenzo Amour (rose, neroli, fardenia, frangipani bloossem) - pe care l-am primit cadou in Paris chiar la lansarea lui (de cate ori pun mana pe sticla imi amintesc de Paris si Louvre), J'adore de la Dior, Angel - Thierry Mygler (pe care l-am luat pentru ca mi-a placut sticla si asa l-am descoperit), Tommy Girl de la Tommy Hilfiger si Coco Mademoiselle plus alte cateva primite sau cumparate de mine care nu m-au impresionat). ... si DA am prea multe si mai vreau pentru ca imi plac.

Cele doua: Tommy Hilfiger si Coco Mademoiselle sunt preferatele mele, singurele carora le-am ramas fidela de peste 10 ani! Parfumurile care ma imbraca si imi dau un plus de incredere, care sunt puternice si in acelasi timp discrete!

Dar nu despre asta vreau sa va scriu ci despre reclama lansata in primavara de Chanel la parfumul COCO MADEMOISELLE noua imagine a parfulului este Keira Knightley (care a jucat in: Pride&Prejudice, Pirates of the Caribbean iar in 2012 o va interpreta pe Anna Karenina) alaturi de ea apare Aberto Amman.

 
Regizor: Joe Wright (Pride and Prejudice; Atonement)
Modelum Masculin: Argentine actor Aberto Amman
Muzica: Joss Stone’s versiune James Brown’s ''It’s a Man’s World.''
Locurile de filmare: Place de la Concorde, Champs-ÉlyséesParfum: Chanel’s Coco Mademoiselle

Mai jos este un mini-interviu cu Keira Knightley, care mi-a amintit cat de mult imi placea sa ma dau cu parfumurile tatalui meu inainte de a pleca la scoala, iar el niciodata nu intelegea de ce se termina asa repede. :)


“Nobody said exactly what it was going to be like,” Knightley explains. “I knew that it was something about a motorbike, and I knew that it was going to be beige, and they said, ‘Sort of catsuit,’ and I said, ‘OK.’ it was completely unexpected. It’s a Chanel superwoman, I think.”

 
Ce imi place in mod deosebit la aceasta reclama? povestea, regia, interpretarea, sentimentele pe care le provoaca in timp ce o vizionezi, dorinta, puterea, visarea, culorile, mai ales culorile ... si nu in ultimul rand PARISUL care are imparte rolul principal cu Keira Knightley ... pe scurt: TOT!

No comments