White Christmas!

Ati inceput sa va ganditi la ornamente pentru Craciun?


Stiu, este inca devreme, dar eu am inceput deja sa caut idei. Ma intreb ce culori voi folosi pentru a decora casa si bradul in acest an, ma gandesc la alb si argintiu dar si la elemente din natura. Inca nu m-am hotarat … Anul trecut am ales albastru si argintiu. Am gasit cateva imagini minunate pentru a ma inspira si vreau sa le impart cu voi, sper sa va placa.

Aici gasiti si sabloane pentru decoratiile folosite in aceste imagini, salvati fisierul *.pfd apoi il printati, copiati sabloanele. Pe acestea le aplicati pe coli de hartie colorate sau pe cartoane se poate aplica glitter, pot fi colorate (cred ca fiecare isi poate folosi imaginatia intr-un mod creativ).


Cu ce culori ai de gand sa impodobesti bradul si casa in acest an?



 Sursa foto: Nina Holst, afieldjournal.blogspot.com.

No comments