I’M BACK!


După multă vreme și liniște pe blog m-am gândit că a venit vremea să șterg praful și să încep câteva proiecte noi. Înainte de toate vreau să vă mulțumesc (și aici) pentru emailurile trimse. Nu, nu am să șterg blogul. Poate am să il mut, nu am luat încă o hotărâre, am văzând din trafic spre bucuria mea că încă vizitați blogul, paginile cu proiectele DIY încă sunt de actualitate și asta ma bucură și mă inspiră să merg mai departe.



Îmi era dor de toamnă, iar aceasta nu s-a lasă mult rugată să apară, merele sunt coapte, ghindele au ajuns la maturitate și au început să își schimbe culoarea, diminețile sunt mai răcoroase iar eu m-am reîntors la cănile de ceai aburind.


Primăvara mi-a adus o schimbare radicală (mi-am lasat apartamentul monocrom din București și zilele caniculare pentru o locație mai nordică, mai răcoroasă și foarte verde). Vara a ajuns la mine cu multe călătorii și locuri magice, cu oameni dragi și miros de lavandă (la iarnă când afară stratul de zăpadă își va face simțită prezența am să vă povestesc despre Provence).

Mă aștept ca toamna să fie faină, cu seri în jurul focului, şosete din lână în picioare, frunze galbene, lumină magică în pădure (da, stau într-un oraș al Europei situat parțial în padure). Iar timpul să îmi permită să împartășesc cu voi tin toate acestea.

♥♥♥♥
alles liebe,
Gabriella

No comments