Documenting Weekend 1


Cum a fost primul vostru weekend de primavara?

Eu m-am indragostit de o primola are un rosu atat de vibrant am luat-o acasa si i-am gasit loc pe birou, am umplut bucataria cu leurda si untisor. Apoi am hoinarit in cautare de metraje interesante, nu am gasit ce mi-am dorit dar am gasit ceva cu modele traditionale romanesti (incaodata mi se confirma ''socoteala de acasa nu se potriveste cu ceea din targ/oras). In restul timpului am citit, am copt o placinta cu branza & Kanelbullar (melci cu scortisoara) si m-am relaxat, :)





Era sa uit, acum o saptamana mi-am cumparat de la un targ o bratara care mi-a placut foarte mult, am purtat-o de doua ori si m-am trezit cu mana plina de bucatele mici de vopsea iar margelele de pe bratara jupuite, o super mare dezamagire care nu a tinut mult. Mi-a amintit ca mai am pietre de aquamarin de la un proiect mai vechi si mi-am propus sa ii dau o noua viata (mai buna) noi mele bratari, nu am terminat-o inca dar zilele astea sigur o termin.



Va place noua interfata a blogului? Mai am de lucru la ea cu pasi marunti.

♥♥♥
alles liebe,
Gabriella 

No comments